Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

αδυναμίες (μονόπρακτο μικρού μήκους)


στραγγίζω στο δίχτυ μαζί με τ’ άλλα φύκια νοηματοδοτώντας το ανόητο στη  ζωή της κορδελιάστρας και περιμένω τη σειρά μου και την τύχη μου μόλις τελειώσει το ασβέστωμα του τοίχου για μια κουταλιά μέλι - μία θα αρκούσε αλλά πού;
ανάβω ακόμα ένα - καπνίζουν τα φύκια; θα μου πεις - αλλά τι άλλο να κάνω με το χαρτάκι της αναμονής στο χέρι ;
-στη σειρά σας κύριος
-δεν είμαι κύριος ούτε κυρία. φύκι είμαι σε ειδική αποστολή, έξω απ ΄τα νερά μου και περιμένω
-τι ;
-τη σειρά μου
-ε, περίμενε
-τι ;
-τη σειρά σου
-καλώς
καλώς, αλλά μια κουβέντα είναι το καλώς κι άλλη μια κουβέντα είναι: η Θεσσαλία έχει 4 νομούς οι δυο άχρηστοι. και μιας και πιάσαμε αυτή την κουβέντα...
-σου δίνω ένα ν μου δίνεις ένα ρ να σκεπαστώ γιατί έβαλε κωλόκρυο και η ουρά δεν ξέρω μέχρι που φτάνει αλλά ξέρω που θα μπει για να ζεσταθεί;
-άμα είχα ένα ρ θα φορούσα το μαγιό μου και θα ‘φευγα διακοπές
-για πού ;
-για όπου. δεν είναι θέμα
-και ποιο είναι το θέμα
-ο άδολος έρωτας του σκαντζόχοιρου για το μπαλόνι
-τι χρώμα μπαλόνι;
-κίτρινο φυσικά
-κι ο σκαντζόχοιρος;
-μαύρο αχινί
-τώρα που το ανέφερες, πότε έχουμε καθαρή Δευτέρα φέτος;
-σ’ αρέσει κι εσένα ο χαλβάς ε;
-αδυναμίες…

(κ-αυλαία)


Δεν υπάρχουν σχόλια: