Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

η Σφε(ν)τερίστρια του θρόνου !

παραπομπή Ι : ο Has-O-Sfen

παραπομπή ΙΙ : Υπό της - Ιππότης

_______________________________________________________________________


οι ελέω Θεού βασίλισσα \ δεν έχει άλλη μοίρα \καθαιρείται
από το διάβολο \ που τρυπώνει \ μέσα της \\ κυριολεξίας το ανάγνωσμα\\
όταν πάψει το βλέμμα Του να χαϊδεύει \ την πορφυρή της μπέρτα\
[που μπέρτα και βλέμμα ένα]
και γυμνή αφήνεται στην αλμύρα \ και στην άμμο \ του βασιλείου της\
\\ σκόνη νοτισμένη είναι \ στεγνώνει \ ξεραίνεται πριν τ’ άλλο μεσημέρι\
και συνθλίβεται απ’ την πατούσα του πρώτου παιδιού με κίτρινο μαγιό\\
()
[παύω να είμαι ελεεινός \ τη στιγμή που μαζεύω το απλωμένο χέρι \ της ελεημοσύνης.
δεν έχω παρά να σηκωθώ \\ νέα μανίκια έραψα στο σακάκι μου \\ να τινάξω τη σκόνη
απ’ τους ώμους \ και να κοιτάξω ευθέως \\
η ματιά μου είναι ψηλότερη κι απ’ το ψηλότερο βουνό
πόσο δε μάλλον από έναν αμμόλοφο στην ακτογραμμή
της Εύβοιας]
()
μάζεψε όσα στρατιωτάκια έμειναν \ και πύργους κι αξιωματικούς \
\\ μόνο πιόνια \ και πέτρες \ και καυλωμένοι τρελοί \ είναι υπήκοοι \πια… \\
εγώ \\ καλά διάβασες: Εγώ \\ με κινήσεις γάμα \ θα αλώσω τη σκακιέρα\
έμαθα να πολεμώ \ έμαθα να ξεχωρίζω \ έμαθα να μαθαίνω \ έπαθα γαρ…

σε πυραμίδα στήνω \ το ξίφος το δόρυ την ασπίδα \την πένα μου και το χαρτί \ 
τις παρωπίδες και τη σέλα \\ σκεπάρνι για τα πέταλα \
[τέσσερα
σήμαντρα
ατυχίας]
και βάζω φωτιά \
Γυμνός καλπάζω γύρω της \  σε τελετή απομύησης \ μέχρι την τελευταία σπίθα
ώσπου η στάχτη να σκορπιστεί με ένα φύσημα \\ ο αέρας το νέο μου όπλο \\
σε φαιοκόκκινο κρασί \ 
()
περίληψη προηγουμένων: πόσον καιρό μπορεί να πιαστεί ένα άλογο στον λόγιο ιστό της αράχνης ;
()
…στο επόμενο: θα μπορέσει η βασίλισσα να χορέψει γύρω απ’ τη φωτιά της ;
()
 _______________________________________________________________________


Δεν υπάρχουν σχόλια: